Başkan Kılıç muhtarlarla bir araya geldi

Terme Belediye Başkanı Ali Kılıç, ilçede beraber görev yaptığı muhtarlarla bir araya geldi.

Samsun Haber - 03-03-2024 10:46

Buluşmaya ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Terme Belediye Başkanı Ali Kılıç şu sözlere yer verdi:

"5 yıl boyunca ilçemize omuz omuza hizmet ettiğimiz demokrasinin temel taşı kıymetli muhtarlarımızla bir aradayız! 

Terme Kaymakamımız Metin Maytalman ile birlikte Şubat ayı muhtarlar toplantısında mahalle muhtarlarıyla bir araya geldik. Kıymetli yol arkadaşlarımızla birlikte çözüm önerileri ürettik. Birlik ve beraberlik içerisinde ilçemizin hizmet kalitesini artırmak için çalıştık. Tüm muhtarlarımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz."

Günün Diğer Haberleri